Версія для людей
з вадами зору

#вакансії

У звязку із розширенням спектру надання медичних послуг, а також з метою вдосконалення сервісу у РОКЛ ім. Ю.Семенюка відкриваємо конкурс на посаду РЕЄСТРАТОРА МЕДИЧНОГО (код КП:003-2010 «Реєстратор медичний»).

 

КОНТАКТ-ЦЕНТР – це структурний підрозділ Сервісного центру Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка, мета якого забезпечити якісну телефонну комунікацію та надання інформаційних послуг населенню громади та клієнтам медичного закладу.

 

Вид зайнятості: часткова зайнятість.

 

Функціональні обовязки

ТЕЛЕФОННА ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ:

  • запис пацієнтів на прийом до спеціалістів закладу при зверненні їх до контакт-центру;
  • запис пацієнтів на лабораторні дослідження при зверненні їх до контакт-центру;
  • запис пацієнтів на інструментальні дослідження при зверненні їх до контакт-центру;
  • передзвін пацієнтам у випадку, якщо вони не змогли додзвонитися до контакт-центру;
  • надання необхідної інформації клієнтам;
  • надання інформації про графік роботи лікарів закладу;
  • надання інформації про структурні підрозділи, спеціалістів, види досліджень, найменування медичних послуг та заклад в цілому;
  • надання інформації про канали комунікації - сайт та соцмережі закладу;
  • координація клієнтів в інші медичні заклади;
  • надання інформації пацієнтам щодо підготовки для проведення досліджень, які виконуються в закладі;
  • надання інформації щодо платних послуг;
  • напрацювання зворотнього зв'язку від пацієнтів для надання його керівництву;
  • анкетування пацієнтів по телефону;
  • нагадування пацієнтам про візит;
  • інформування старшого оператора та керівника відділу про скарги клієнтів.

 

Необхідні компетенції

 

  1. Обов’язкове знання української мови (дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
  2. Вміння працювати на персональному комп’ютері, швидкий набір тексту.
  3. Грамотність, знання етикету спілкування – кандидат має володіти літературною мовою без акценту, не вживати у спілкуванні слів-паразитів, бути ввічливим і уважним до співрозмовника.
  4. Хороша дикція та приємний тембр голосу – клієнти краще реагують на чіткі відповіді, коли розуміють оператора з першого разу і немає необхідності повторювати чи перепитувати сказане.
  5. Комунікабельність та високі комунікативні навички для якісних телефонних комунікацій з клієнтами закладу.
  6. Сервісність та клієнторієнтованість – ефективний кандидат має любити свою роботу, бути мотивованим не через виключно фінанси або наявність роботи, але і транслювати бажання допомогти людям та задовольнити їх потреби.
  7. Достатня швидкість мислення, кмітливість та вміння швидко приймати рішення в нестандартних ситуаціях, в тому числі, щоб вкластися у часові проміжки телефонної комунікації.
  8. Вміння контролювати емоції, стресостійкість – працівник зобов’язаний в будь-якій ситуації залишатись спокійним і ввічливим, не підвищувати голос на співрозмовника, намагатись допомогти і вирішити конфлікт у стресовій ситуації.

 

Надсилайте свої резюме на електронну пошту servisrokl2021@gmail.com та очікуйте запрошення на співбесіду!