#вакансії
У зв’язку із розширенням спектру надання медичних послуг, а також з метою вдосконалення сервісу у РОКЛ ім. Ю.Семенюка відкриваємо конкурс на посаду РЕЄСТРАТОРА МЕДИЧНОГО (код КП:003-2010 «Реєстратор медичний»).
КОНТАКТ-ЦЕНТР – це структурний підрозділ Сервісного центру Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка, мета якого забезпечити якісну телефонну комунікацію та надання інформаційних послуг населенню громади та клієнтам медичного закладу.
Вид зайнятості: часткова зайнятість.
Функціональні обов’язки
ТЕЛЕФОННА ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ:
- запис пацієнтів на прийом до спеціалістів закладу при зверненні їх до контакт-центру;
- запис пацієнтів на лабораторні дослідження при зверненні їх до контакт-центру;
- запис пацієнтів на інструментальні дослідження при зверненні їх до контакт-центру;
- передзвін пацієнтам у випадку, якщо вони не змогли додзвонитися до контакт-центру;
- надання необхідної інформації клієнтам;
- надання інформації про графік роботи лікарів закладу;
- надання інформації про структурні підрозділи, спеціалістів, види досліджень, найменування медичних послуг та заклад в цілому;
- надання інформації про канали комунікації - сайт та соцмережі закладу;
- координація клієнтів в інші медичні заклади;
- надання інформації пацієнтам щодо підготовки для проведення досліджень, які виконуються в закладі;
- надання інформації щодо платних послуг;
- напрацювання зворотнього зв'язку від пацієнтів для надання його керівництву;
- анкетування пацієнтів по телефону;
- нагадування пацієнтам про візит;
- інформування старшого оператора та керівника відділу про скарги клієнтів.
Необхідні компетенції
- Обов’язкове знання української мови (дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
- Вміння працювати на персональному комп’ютері, швидкий набір тексту.
- Грамотність, знання етикету спілкування – кандидат має володіти літературною мовою без акценту, не вживати у спілкуванні слів-паразитів, бути ввічливим і уважним до співрозмовника.
- Хороша дикція та приємний тембр голосу – клієнти краще реагують на чіткі відповіді, коли розуміють оператора з першого разу і немає необхідності повторювати чи перепитувати сказане.
- Комунікабельність та високі комунікативні навички для якісних телефонних комунікацій з клієнтами закладу.
- Сервісність та клієнторієнтованість – ефективний кандидат має любити свою роботу, бути мотивованим не через виключно фінанси або наявність роботи, але і транслювати бажання допомогти людям та задовольнити їх потреби.
- Достатня швидкість мислення, кмітливість та вміння швидко приймати рішення в нестандартних ситуаціях, в тому числі, щоб вкластися у часові проміжки телефонної комунікації.
- Вміння контролювати емоції, стресостійкість – працівник зобов’язаний в будь-якій ситуації залишатись спокійним і ввічливим, не підвищувати голос на співрозмовника, намагатись допомогти і вирішити конфлікт у стресовій ситуації.
Надсилайте свої резюме на електронну пошту servisrokl2021@gmail.com та очікуйте запрошення на співбесіду!