Версія для людей
з вадами зору

#вакансії

УВАГА! ВАКАНСІЯ - АДМІНІСТРАТОР СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ

У зв’язку із оновленням роботи Амбулаторно-поліклінічного відділення та постійним вдосконаленням сервісної служби у РОКЛ ім. Ю.Семенюка відкриваємо конкурс на посаду АДМІНІСТРАТОРА СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ  (код 4222 «Адміністатор» ДК 003:2010)

 

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР – це структурний підрозділ Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка, створений з метою покращення організації роботи, умов надання та підвищення якості лікувальної та діагностичної допомоги на сучасному рівні. Покращення сервісу надання медичних послуг є однією зі складових медичної реформи та одним із пріоритетних напрямків роботи закладу.

 

Вид зайнятості: повна зайнятість.

 

Функціональні обовязки

ВЗАЄМОДІЯ З ПАЦІЄНТАМИ ЗАКЛАДУ:

  • зустріч клієнтів (пацієнтів та відвідувачів);
  • надання необхідної інформації клієнтам (пацієнтам та відвідувачам);
  • запис пацієнтів на прийом до спеціалістів РОКЛ ім. Ю. Семенюка при зверненні їх до рецепції;
  • запис пацієнтів на лабораторні дослідження при зверненні їх до рецепції;
  • запис пацієнтів на інструментальні дослідження при зверненні їх до рецепції;
  • координація логістики клієнтів всередині закладу;
  • скерування пацієнтів, що прийшли без попереднього запису;
  • комунікація із внутрішніми підрозділами закладу;
  • менеджмент паперових карт амбулаторного хворого (за необхідності);         
  • здійснення супроводу пацієнтів до місць прийому (за необхідності);
  • спілкування із пацієнтами відповідно до скриптів;
  • участь у розробці скриптів та стандартів спілкування;
  • надання консультацій щодо платних послуг та допомога в оплаті;
  • розподіл доручень між реєстраторами сервісного центру, координація та контроль їх роботи у межах своїх повноважень.

 

Необхідні компетенції

  1. Обов’язкове знання української мови (дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
  2. Вміння працювати на персональному комп’ютері, швидкий набір тексту.
  3. Грамотність, знання етикету спілкування – кандидат має володіти літературною мовою без акценту, не вживати у спілкуванні слів-паразитів, бути ввічливим і уважним до співрозмовника.
  4. Хороша дикція та приємний тембр голосу – клієнти краще реагують на чіткі відповіді, коли розуміють оператора з першого разу і немає необхідності повторювати чи перепитувати сказане.
  5. Комунікабельність та високі комунікативні навички для якісних телефонних комунікацій з клієнтами закладу.
  6. Сервісність та клієнторієнтованість – ефективний кандидат має любити свою роботу, бути мотивованим не через виключно фінанси або наявність роботи, але і транслювати бажання допомогти людям та задовольнити їх потреби.
  7. Достатня швидкість мислення, кмітливість та вміння швидко приймати рішення в нестандартних ситуаціях, в тому числі, щоб вкластися у часові проміжки телефонної комунікації.
  8. Вміння контролювати емоції, стресостійкість – працівник зобов’язаний в будь-якій ситуації залишатись спокійним і ввічливим, не підвищувати голос на співрозмовника, намагатись допомогти і вирішити конфлікт у стресовій ситуації.
  9. Емпатичність – необхідно вміти розрізнити емоції пацієнта та допомогти у вирішенні його запиту.

Якщо все перераховане вище знаходить відгомін у Вашому серці, надсилайте резюме на електронну пошту  servisrokl2021@gmail.com та очікуйте запрошення на співбесіду!