#вакансії
У зв’язку із оновленням роботи Амбулаторно-поліклінічного відділення та постійним вдосконаленням сервісної служби у РОКЛ ім. Ю.Семенюка відкриваємо конкурс на посаду АДМІНІСТРАТОРА СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ (код 4222 «Адміністатор» ДК 003:2010)
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР – це структурний підрозділ Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка, створений з метою покращення організації роботи, умов надання та підвищення якості лікувальної та діагностичної допомоги на сучасному рівні. Покращення сервісу надання медичних послуг є однією зі складових медичної реформи та одним із пріоритетних напрямків роботи закладу.
Вид зайнятості: повна зайнятість.
Функціональні обов’язки
ВЗАЄМОДІЯ З ПАЦІЄНТАМИ ЗАКЛАДУ:
- зустріч клієнтів (пацієнтів та відвідувачів);
- надання необхідної інформації клієнтам (пацієнтам та відвідувачам);
- запис пацієнтів на прийом до спеціалістів РОКЛ ім. Ю. Семенюка при зверненні їх до рецепції;
- запис пацієнтів на лабораторні дослідження при зверненні їх до рецепції;
- запис пацієнтів на інструментальні дослідження при зверненні їх до рецепції;
- координація логістики клієнтів всередині закладу;
- скерування пацієнтів, що прийшли без попереднього запису;
- комунікація із внутрішніми підрозділами закладу;
- менеджмент паперових карт амбулаторного хворого (за необхідності);
- здійснення супроводу пацієнтів до місць прийому (за необхідності);
- спілкування із пацієнтами відповідно до скриптів;
- участь у розробці скриптів та стандартів спілкування;
- надання консультацій щодо платних послуг та допомога в оплаті;
- розподіл доручень між реєстраторами сервісного центру, координація та контроль їх роботи у межах своїх повноважень.
Необхідні компетенції
- Обов’язкове знання української мови (дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
- Вміння працювати на персональному комп’ютері, швидкий набір тексту.
- Грамотність, знання етикету спілкування – кандидат має володіти літературною мовою без акценту, не вживати у спілкуванні слів-паразитів, бути ввічливим і уважним до співрозмовника.
- Хороша дикція та приємний тембр голосу – клієнти краще реагують на чіткі відповіді, коли розуміють оператора з першого разу і немає необхідності повторювати чи перепитувати сказане.
- Комунікабельність та високі комунікативні навички для якісних телефонних комунікацій з клієнтами закладу.
- Сервісність та клієнторієнтованість – ефективний кандидат має любити свою роботу, бути мотивованим не через виключно фінанси або наявність роботи, але і транслювати бажання допомогти людям та задовольнити їх потреби.
- Достатня швидкість мислення, кмітливість та вміння швидко приймати рішення в нестандартних ситуаціях, в тому числі, щоб вкластися у часові проміжки телефонної комунікації.
- Вміння контролювати емоції, стресостійкість – працівник зобов’язаний в будь-якій ситуації залишатись спокійним і ввічливим, не підвищувати голос на співрозмовника, намагатись допомогти і вирішити конфлікт у стресовій ситуації.
- Емпатичність – необхідно вміти розрізнити емоції пацієнта та допомогти у вирішенні його запиту.
Якщо все перераховане вище знаходить відгомін у Вашому серці, надсилайте резюме на електронну пошту servisrokl2021@gmail.com та очікуйте запрошення на співбесіду!